reklama

Letný príbeh

Bolo horúce, priam tropické leto. Teplota stúpala čo raz vyššie a vyššie. Už okolo štvrť na desať vystúpila na sedemnásť stupňov. Stál som s ružou v ruke a čakal na nástupišti. Mala prísť vlakom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zoznámili sme sa cez jej priateľku, keď som jedného dňa k nej zašiel. Marcela mala narodeniny a slušilo, aby som jej ako dobrý známy zagratuloval k sviatku. Cítil som sa u nej dobre, vynikajúco, až prišlo na prezeranie jej rodinného albumu. Smiali sme sa na fotkách a bolo nám veľmi veselo. Prešli sme dokonca i maturitné. Mňa však zaujala jej priateľka, a zároveň spolužiačka, krásne dievča ako lusk. 

– Má priateľa. – zareagovala Marcela a uzavrela celú záležitosť.

- Škoda... – povedal som.

A pravdupovediac bolo mi ľúto. Dievča v červených maturitných šatách sa mi páčilo. S Marcelou sme mali spoločné to, že obaja sme telesne postihnutí, a takíto ľudia ťažko nadväzujú kamarátstva a nielen vzťah. Chodil som k nej často a pýtal sa na jej kamarátku. Pri jednej z návštev mi povedala, že sa rozišla práve s priateľom. Marcelu som poprosil o jej mobilné číslo. Zavolal som jej, tri mesiace sme si esemeskovali a volali si. V tú osudnú sobotu po troch mesiacoch písania sme sa mali po prvýkrát stretnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
milenci
milenci (zdroj: google obrázky)

 Osobný vlak mal prísť z Košíc. Keď prišiel, bol som nedočkavý, vôbec som nebol vo svojej koži. Na jednej strane som bol rád, na druhej vibrovali vo mne obavy.

 Aká vlastne bude? 

 Telesne postihnutí si ťažko zháňajú spriaznenú dušu.

Deväť rokov sa vracať do prázdneho bytu, kde ti spoločnosť robí jedine rádio a televízor, sa zmenili na šancu, konečne byť šťastný.

Vystúpila z vlaku. Mala v očiach krehkosť, ktorú na ženách milujem, k tomu bola naozaj krásna. Zaujala ma okamžite. Podal som jej ružu, chytil za ruku a pomohol vystúpiť.

 Stisol ju pevne a objal ju.

 V tom povedala

- Objíma, prosím, ešte raz . – 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Objal som ju druhýkrát a o to silnejšie. Pocítil som zvláštny pocit v srdci.

 Ktosi ma potrebuje. Vedel som, to je tá pravá žena, pre ňu by som chcel žiť a stáť po jej boku. Prežili sme v mojom jednoizbovom byte krásny víkend, len my dvaja. Denisa a ja, ja a Denisa. Vedeli sme od prvej chvíle, že patríme spolu. Spoločný, osud, údel nás spojil a iskra , ktorá náhle medzi nami prebleskla. Stretávali sme sa štyri mesiace. Na jeseň sme sa rozhodli, že sa Denisa ku mne nasťahuje.

 A tak sa aj stalo.

 Spojilo nás leto, tak hrejivé a tak horúce.

 Sme spolu trinásť rokov a stále sme šťastní. Inú ženu by som ani nedokázal mať rád.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Dnes viem, bolo to leto, ktoré o všetkom rozhodlo, naše, šťastné, spoločné leto, ktoré trvá dodnes....,

Gabo Németh

Gabo Németh

Bloger 
  • Počet článkov:  1 227
  •  | 
  • Páči sa:  0x

profesionálny knihovník, básnik, spisovateľ, od roku 2006 člen Spolku slovenských spisovateľov. Vydal básnické zbierky: Za súmraku, Slnko nad básňou, Rodinný album.V roku 2016 mu vyšla vo vydavateľstve Spolku slovenských spisovateľov už v poradí štvrtá básnická zbierka Srdce na kľúč. Táto zbierka dosiahla celkom slušný úspech.Prekladá sa do dvoch jazykov: do taliančtiny a čínštiny, preto sa autor rozhodol až po jeho preložení poslednej básnickej zbierky Srdce na kľúč ponúkne svoje dielo na slovenský trh.Domnieva sa totiž, že týmto zbierka Srdce na kľúč dosiahne to, čosi básnik Gabriel Németh zaumienil, nájsť svojimi veršami skutočnú cestu nielen k slovenskému čitateľovi ale aj zahraničnému.Momentálne Gabriel Németh dokončil svoj prvý román Slzy pre bolesť a mieri s ním do vydavateľstva IKAR.Autor sa venuje duchovnej poézii. Chce byť pokračovateľom katolíckej moderny a venovať sa spisovateľskej tvorbe ako autor - spisovateľ......, Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenádenná čítanosťdenná čítannosť

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu